Poznajcie Milę

Leave a Comment
Odkąd mieszka z nami Mila z chęcią bym o niej opowiadała i pisała. Jest kochana to fakt. Ale jestem też z niej wyjątkowo dumna bo udało się nam ją całkiem przyzwoicie wychować. Dlatego też zdecydowałam się pisać bloga o psach. A konkretnie o moim psie.
Mila to nie jest mój pierwszy pies, praktycznie od urodzenia towarzyszy mi jakiś pies. Kocham psy i chcę o tym pisać.
Będzie o życiu codziennym z psem, o szczeniakach, o wychowaniu. Jednak będą to moje własne nie profesjonalne porady. Dobra koniec o mnie :)




Mila to golden retriver. Konkretnie suczka. Pieszczotliwie zwana Milką. Obecnie ma 9 miesięcy. Z nami jest od 7,5 miesiąca. Trochę się jej naszukałam bo znaleźć dobrą hodowlę nie jest łatwo. Mila to mój prezent na 30 urodziny. Co prawda chciałam jeszcze tatuaż ale okazało się że jestem w ciąży i z tatuażu zrezygnowałam :) Ale z psa nie. Na blogu będę pisała jak to jest mieszkać z psem, mieć psa i małe dzieci, jak wychowywać psa. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zaglądasz tu, zostaw po sobie ślad :)
Tylko kulturalnie.